Fjal te Urta

RINIA

Qeshu, rini. Qeshu. Bota është e jote.
Migjeni

Rinia vjen një herë, pranvera çdo vjet.
Algjeriane

Rinia është e lumtur ngaqë për të ekziston ardhmëria.
Gogoli

Ditët e rinisë janë ditët e shkëlqimit.
Bajroni

Edhe pse bota ecën përpara, të rinjtë prapëseprapë duhet të nisen nga fillimi.
Gëte

Më mirë të luash bixhoz me rininë tënde, se sa të mos bësh asgjë për të.
Kamy

Rinisë më shumë i pëlqen bukuria se dobia, meqë rinia drejtohet sipas ndjenjave e jo llogarive.
Aristoteli

Drejtohuni të rinjve: ata dinë gjithçka.
Xhoberti

Ma tregoni një të ri, që ka aq mend sa vetveten ta bëjë të marrë.
Stivensoni

Në moshën tetëmbëdhjetëvjeçare edhe djalli duket i bukur.
Japoneze

Shpesh dëgjojmë se rinia thotë: nuk dua të jetoj sipas arsyes së tjetrit, do të mendoj vetë. E pse të mendohet për atë që është e njohur. Merr ç'është e gatshme dhe shko më tej. Këtu qëndron fuqia e njerëzimit.
Tolstoi
Më pëlqen qeverisja e të rinjve, mirëpo vetëm derisa të jetë mësuesi në klasë.
Pirandelo

Rinia është marrëzi, që mund ta shërojë vetëm pleqëria.
Arabe

Të rinjtë duhen vlerësuar, kurse pleqtë respektuar.
Muhameti

Rininë e kemi për të bërë marrëzira, kurse pleqërinë që t'i ankojmë.
Heminguei

Njeriut nuk i vjen keq pse është plak, por pse nuk është më i ri.
Drajzeri

Rrudhat e fytyrës në pleqëri zëvendësojnë shenjat e qeshjes në rini.
Barrymori

Në pleqëri njeriu ruhet më mirë nga fatkeqësitë, kurse në rini i duron më mirë ato.
Shopenhaueri

Ah, sikur rinia të dinte, e pleqëria të mundte!
Franceze

Pleqëria vetëm gjumin e ka të mirë.
Xoxa

Asgjë nuk na plak më shumë sa mendimi se po plakemi.
Lihtenbergu

Çdo kush dëshiron të jetojë gjatë, por asnjë njeri nuk dëshiron të jetë plak.
Nestroji

Pleqtë janë të rrezikshëm, sepse nuk kanë të ardhmëshme.
Shon

Pleqtë japin këshilla të mira, ngase nuk japin shëmbuj të këqij.
La Rosh*****o


PUNA

Ose puno të kesh, ose zhduku të mos jesh.
Shqipe


Punë, punë , natë e ditë që të shohim pakëz dritë.
N.Frashëri


Kush ka fjalë shumë, nuk ka punë.
Shqipe


Njeriu që vetëm për vete punon, është si një dru që pemë s'lëshon.
N.Frashëri


Bota është zile e plasaritur: ajo zizëllin por nuk tingëllon.
Gëte


Bota është teatër: vjen , shikon dhe shkon.
Kladiusi


Bota e hiçit, prej hiçit, për hiçin rrotullohet rreth qëllimit të hiçit.
Spasse

Të drejtën për çdo ndjenjë njerëzore e kanë vetëm ata që punojnë.
Çehovi


Më mirë është të punosh me njerëz që dëshirojnë diçka, sesa me ata që kanë arritur atë që kanë dashur.
Bekoni


Kur ta kryesh detyrën tënde, atëherë në sytë e tu bota do të jetë punëtori, kurse ti dhe natyra punëtorët.
Gordoni


Nëse mërzitemi gjatë punës sonë, atëherë kjo do të thotë se jemi duke punuar keq.
Lopezi


Ilaçi më i mirë i shmangies së mendimeve për vdekjen është puna.
Cezari



Kur puna është e detyruar, jeta është robëri.
Gorki


Jemi përgjegjës për atë që punojmë, mirëpo edhe për atë që nuk punojmë.
Volteri


Shiko, mendohu, pastaj puno.
Konti


Shfrytëzoje ditën.
Horaci


Jam tepër i moçëm për të përgojuar diç, por përherë mjaft i ri për të punuar diçka.
Gëte


Secila punë kërkon njeriun e tërë.
Komenski


Atë ditë që të jesh i kënaqur dhe i lumtur me punën tënde, mbyte veten.
Ojeti


Pa punë edhe talentët më të mëdhenj shuhen.
Tolstoi


Unë e adhuroj punën. Kështu mundem me orë, me orë t'i shikoj si punojnë të tjerët.
Tueni


Teoria dhe praktika janë femoneme që gjenden në kundërshtim të vazhdueshem. E vetmja gjë që mutid t'i bashkojë është puna.
Gëte


Ai që e merr me gjithë mend një punë që nuk sjell dobi materiale dhe i përkushtohet asaj, nuk mund ta llogarisë se do të jetë i pranuar nga bashkëkohësit.
Shopenhaueri


Njerëzit e sotëm mendojnë se puna do rregulluar në mënyrë të tillë që të sjellë sa më shumë fitim. Ky është mendimi i gabuar; sepse puna do rregulluar që t'i bëjë njerëzit fatlumë.
O.Fisheri


Puna është bazë e çdo kulture.
Gorki


Pushimi është vetëm për të vdekurit.
Angleze


Puna është mënyra më e mirë për ta bërë jetën më të bukur.
Floberi


Atë që e punon gjithmonë, punoje me mençuri dhe mendoja fundin.
Gëte


Fruti i punës është më e këndshmja e kënaqësisë.
Vovenargu


Qetësia të mbyt. I gjallë është vetëm ai që punon.
Korneji


Gjëja më e bukur në jetë është puna e përzier me dashuri.
Shileri


Eshtë i paarsyeshëm ai që punon përtej forcave të veta.
Sofokliu


Çka nuk është bërë sot, nuk është bërë nesër.
Gëte


Çdo çast i madh në historinë e njerëzimit ka qenë fitore e entuziazmit të dikujt.
Emersoni


Më së paku punojnë njerëzit që kurrë s'kanë kohë.
Lihtenbergu


Punën e njerëzve të tjerë mund ta çmojmë sipas asaj sa punojmë vetë.
Raso



Dëshironi të dini ç'mendojnë njerëzit? Mos i dëgjoni kurrë ç'flasin, por shikoni ç'punojnë.
Horaci


E , çka ka punuar zoti para krijimit të botës?
Beketi


Për disa puna është jashtëzakonisht e lehtë, e për disa jashtëzakonisht e rëndë.
O.Fisheri


Dy njerëz që e njohin punën e vet mund ta kryejnë shpejt, i treti sjell vetëm telashe.
Tupolev


Punët përcaktohen sipas qëllimeve: quhet e madhe ajo punë që e ka qëllimin e madh.
Çehovi


Bota është teatër ku çdokush luan rolin e vet.
Shekspiri


Në botën e të verbërve edhe qorrat bëhen mbretër.
De Vega


Të kuptosh dhe të dashurosh botën janë dy gjëra, që nuk është lehtë të harmonizohen.
Halifaksi

Të shkohet paralel me botën ose të braktiset bota.
Angleze


Botën e kanë në duar dashuria dhe uria.
Gorki


Ne nuk njohim tjetër botë përveç asaj që është e hidhur, ne s’duam ndonjë botë të artë veç asaj që është shprehje e njeriut.
Gëte


Ajo që e shpie botën përpara nuk është dashuria, por dyshimi.
Justinovi



Shumë pak gjëra do të fillonin në botë po të shihej përfundimi.
Lesingu


Fama është diell i të vdekurve.
Balzak


Fama e njerëzve të mëdhenj do vlerësuar gjithmonë sipas mënyrës që e kanë arritur.
La Rosh*****o


Fama është e përhershme vetëm atëherë, kur zemra mund ta durojë dhe t'i hudhë kënaqësitë.
Paskali


Famën e fitojnë vetëm ata që e kanë ëndërruar përherë.
De Goli


Tragjedia e famës është se duhet të humbësh shumë kohë që të mbetesh i famshëm.
Pikaso


E tillë është fama: vjen dhe kalon. E tillë është bota: e ngre njeriun deri tek fama vetëm për të pasur për të harruar.
Petëfi


Shmangiu turpit, mirëpo mos kërko famë. Asgjë nuk është më e shtrenjtë se ajo.
Shmiti


Shkëlqimi vdes në çastin që ka lindur, kurse e thjeshta i mbetet botës trashëgim.
Gëte


Njeri i famshëm është ai, i cili tërë jetën punon për të qenë i njohur, pastaj mban syza të zeza për të mos e njohur.
V.Aleni


Fama është helm që do pirrë me doza të vogla.
Balzaku


Gëzohu që nuk të njohin.
Kempiski


Fama ta merr vetminë.
Markszi


Lehtë i harrojmë gabimet tona, në qoftë se për to nuk di askush veç nesh.
Volteri



Në shah, ashtu si në jetë, i shohim gabimet tona vetëm atëherë, kur ato i shfrytëzon tjetri.
Tolstoi


Duke parë gabimet e huaja, njeriu mund t'i përmirësojë lehtë të vetat.
Haksli


Tjetrit falja shpesh gabimet, vetes asnjëherë.
Latine


Burrështetasit janë si kirurgët: gabimet e tyre janë vdekjeprurëse.
Moriaku


Gabimet e huaja janë çdoherë zbavitëse.
Zhidi


Sikur të mos kishim gabime, nuk do të kënaqeshim aq shumë me gabimet e të tjerëve.
La Rosh*****o


Më mirë të pyesim dy herë, sesa të gabojmë një herë.
Gjermane


Njeriu i madh shpesh bën gabime të mëdha.
Bjernsoni


Njerëzit e mënçur mësojnë nga gabimet e huaja, të marrët nga të vetat.
Angleze


Pranoj vetë se kam të meta të vogla, që t'i bind të tjerët se s'kam gabime të mëdha.
La Rosh*****o



Mos më jepni udhëzime, unë edhe vetë di të gaboj.
Pitigrili


Ai që pranon gabimin, tregon se sot është më i mirë se dje.
Niçe



Gabimet janë për secilin. Vështroja gabimet, që ta njohësh ç'njeri është.
Konfaçi


Kush mahintet shumë, gabon shpesh.
Lao Ce


Koha s'vjen pas teje, ti shkon pas kohës.
N.Frashëri


Koha është aleati, shoku më i mirë i të drejtit.
Pindari


Kam çdoherë kohë të lirë, siç kanë të gjithë njerëzit, kur e dëshirojnë këtë.
Seneka


Ai që mund të presë, me kohë vjen gjithçka.
Franceze


Derisa pyesim ç'duhet filluar, koha per të filluar kalon.
Hajne


Koha është anije, që nuk e hedh kurrë spirancën.
Bullgare


Koha është si paraja, mos e humbisni, që të kini sa më shumë.
Franceze


Koha vrapon pa u kthyer prapa
Latine



Një mendim i thellë mund të kuptohet vetëm nga një njeri me ndjenjë të thellë.
Kolrixhi


Sa më i palogjikshëm të jetë mendimi, aq më e furishme fantazia.
Viko


Ai që kurrë nuk i ndërron mendimet, ndoshta edhe nuk ka fare.
Moravia


Vetëm të marrët dhe të vdekurit nuk e ndërrojnë mendimin e tyre.
Loueni


Mendimet janë si gratë: më lirë është t'i ushqesh dhjetë, sesa ta veshësh një.
Goldoni


Zbavitja është fat për ata që nuk mund të mendojnë.
Bomarshe
Kur njerëzit kanë të njëjtin mendim, gjithmonë kam përshtypjen se jam mashtruar.
Prusti


Të gjitha modat kanë një të përbashkët: femra e cila e lanson e para dhe femra që e bart e fundit, janë qesharake.
Tati

Moda është e gjinisë femërore, të tilla i ka edhe teket.
Veberi


Ende është më mirë të jesh i çuditshëm në modë, se sa të jesh jashtë saj.
Kanti


Moda dhjetë vjet para kohës së vet është marroçe, dhjetë vjet më vonë është monotone, ndërsa pas një shekulli romantike.
Laveri


Secili brez përqesh modën e vjetër, por me besnikëri përcjell të renë.
Toro


Moda nuk është gjë tjetër veçse epidemi e nxitur.
Shou


Moda është ikje me elegancë nga përditshmëria.
Hazliti


Moda është plagjiat, që femrat e marrin shpesh si gjë origjinale.
Ozborni

Gjithnjë të punojmë, kurrë të mos përtojmë.
N.Frashëri


Mos u bëj përtac, sepse përtacia është armiku më i madh i shëndetit.
Kineze


E njoh një përtac shumë të madh: ai kurrë nuk ec nëpër diell, që të mos jetë i detyruar të tërheqë hijen e vet.
Miksati


Përse ditët nxitojnë? I shtyn puna. Kush e shtyn ditën me vështirësi? Përtaci.
Gëte


Përvoja është si thërmojza: ju shërben vetëm juve.
Pitigrili


Eziston vetëm një zëvendësim për imagjinatën- përvoja.
Bergjeri


A është e mundur të fitosh përvojë pa iluzione?
Keseli


Përvoja është fëmijë i mendimit, kurse mendimi është fëmijë i aksionit. Njerëzit nuk mësohen vetëm nga librat.
Dizraeli


Përvoja është rrugë e gjatë dhe shkollë e shtrenjtë.
Indiane




S'mund të kryejë punë të mëdha ai që nuk u jep rëndësi punëve të vogla.
S.Frashëri
Puna më e mënçur, ta gëzojmë të tanishmen.
Spasse


Asnjë ditë nuk është e gjatë për atë që punon.
Latine


Prite punën sa s'është bërë vonë.
Shqipe


Në qoftë se dëshironi që të mos punoni, dashurohuni në atë që punoni.
Suifti


Asnjë ditë s'duhet të kalojë kot.
Latine


Vendi çlirohet me dashuri, kurse bëhet i madh me punë.
Gëte

.
Puna të jep zemër dhe besim: njeriu që punon është gjithmonë i mirë.
Zola


Le të mos jetë puna gjobë e askujt, sepse ajo është detyrë e gjithkujt.
Luksemburgu


Kush nuk e do punën punon ngadalë, kurse kush i frikësohet e kryen shpejt.
Kokto


Kur nuk kam ç'të punoj unë punoj.
Xheromi


Kur punohet pak, filozofohet shumë.
Balzaku


A nuk është gjë e mrekullueshme të punosh që të lësh prapa njerëz, të cilët do të jenë më të lumtur se sot?
Monteskie



Vetmia i sjellë të gjitha, veç karakterit.
Stendali


Vetmia ende nuk është dëshmi se njeriu nuk ka të drejtë.
Kërlezha


Kur njeriu rri vetëm, çdoherë është në shoqëri të keqe.
Kafka


Duket se jemi më pak të palumtur, në qoftë se nuk jemi vetëm.
Volteri


Njeriu duhet të jetë i vetmuar për t'i njohur të tjerët.
Cankari